reklama

Po kongrese

Uplynulý víkend sa opäť niesol v znamení intenzívnej, ale príjemnej práce. V Košiciach sa v sobotu konal V. snem našej strany.  Deň predtým sme sa stretli s krajskými  a okresnými predsedami, ako aj s primátormi a starostami z regiónu východného Slovenska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Mám rád tieto pracovné stretnutia, veď politik nemôže byť všade a preto ani nemôže byť v obraze, čo sa týka života v jednotlivých regiónoch. Okrem toho, že som sa dostal k podnetným informáciám z prvej ruky mali sme priestor na obsiahlejšiu diskusiu aj o aktuálnych otázkach, ktoré riešime vo vláde, či parlamente. Aj to je jeden z dôvodov, prečo som rád, že sa snem konal práve v tomto období, keď vláda prežíva krízu. Je potrebné nezaujato a podrobne vysvetliť našim straníckym kolegom, ako sa veci v skutočnosti majú a čo môžeme očakávať v nasledujúcom období.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strana na sneme zaujala zásadné stanoviská k aktuálnym a závažným politickým a spoločenským otázkam, ako je štátny rozpočet na rok 2012, euroval či zákon o štátnom občianstve. Zákon o štátnom občianstve je pre našu stranu aktuálny aj z dôvodu, že sa nám minulý týždeň podarilo nazbierať 44 podpisov potrebných na podanie zákona na Ústavný súd. Potvrdilo sa, že nie sme jediný v parlamente, ktorí sme presvedčení o tom, že tento zákon je nedemokratický, protiústavný a nevykonateľný. Naše stanoviská, hlavne v ekonomických otázkach sa rodili po analýzach ekonomických expertov strany a zákonite museli byť konfrontované aj s politickou realitou. Som rád, že toto stanovisko podporili jednohlasne všetci prítomní delegáti nášho snemu. Som rád, že všetci sa vyslovili za zodpovedné postoje k aktuálnym otázkam domácej ale hlavne európskej ekonomiky. Zo snemu a z víkendových rokovaní som odišiel obohatený o informácie a posilnený v presvedčení, že predstavitelia strany Most-Híd vedia, že ak v časoch hojnosti sme členmi istého spoločenstva, tak, to isté musí platiť aj v časoch krízy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nevidíme priestor na búchanie do stola, ale vidíme priestor v serióznej práci. Témou týchto víkendových stretnutí bolo aj to, ako budeme v parlamente, vo vláde a prostredníctvom našich kolegov aj na straníckej úrovni pracovať na tom, aby Slovensko zostalo pevnou súčasťou Európskej Únie. V stávke je totiž oveľa viac, ako finančná pomoc nezodpovedným krajinám. Ide o budúcnosť Slovenska, o budúcnosť každého jedného občana krajiny. My sme povinný urobiť všetko, aby bola bezpečná.

Béla Bugár

Béla Bugár

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O mne sa už objavilo všetko v médiách: som predsedom strany Most-Híd, mám rád sladkosti, štrúdlu a absolútny relax predstavuje pre mňa moja záhrada.Profil kandidáta na prezidenta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu